Project Highrise: Architect's Edition
Het is jouw taak als architect en ontwikkelaar om wereldberoemde wolkenkrabbers te bouwen waar de stad trots op zal zijn. Maar een wolkenkrabber is meer dan alleen staal en glas: het is een complex ecosysteem vol mensen die in het gebouw wonen en werken. Samen vormen ze een complexe machine die jij soepel en efficiënt moet laten draaien.