Sid Meier's Civilization VI
Civilization, gecreëerd door de legendarische game-ontwerper Sid Meier, is een turn-based strategiegame waarin je probeert om een rijk te bouwen dat de tand des tijds kan doorstaan. Verken een nieuw land, onderzoek technologie, versla je vijanden en ga persoonlijke confrontaties aan met beroemde leiders uit de geschiedenis, terwijl je probeert om de grootste beschaving ooit op te bouwen.
En op de Nintendo Switch kun je waar je maar wilt en wanneer je maar wilt spelen.