Super Putty Squad
Spring, stuiter, maak je klein en rek je uit! Help Putty zijn ontvoerde vrienden te redden in deze klassieke platformgame met meer dan 100 levels.
Super Putty Squad is een waanzinnige retrogame-ervaring voor moderne gamers met een geheel nieuwe tutorial om er nog makkelijker in te komen. De tutorial leidt je door de eerste levels en biedt tips voor het gebruik van Putty's verschillende acties en uitrusting.
Putty kan stoten, springen, absorberen, zich opblazen, uitrekken en transformeren! Vecht met vinnige vijanden om de gevangen Putty's te redden. De levels in Super Putty Squad zijn met zorg ontworpen en beproeven je timing, vaardigheden en verbeeldingskracht in een geweldig avontuur.
Verzamel of speel extra trofeeën vrij terwijl je sterker wordt en nieuwe, slim verborgen levels ontdekt. Bovendien heeft de game een uniek stickerboek waarin je je voortgang kunt volgen.
Putty is een atypische held, maar beschikt over unieke krachten waardoor je de game eindeloos kunt blijven spelen. Ook minder ervaren spelers kunnen de met deze game aan de slag. Met enorm veel power-ups en speciale objecten houdt Putty Squad je uren aan je stoel gekluisterd.