The Book of Unwritten Tales 2
De legendes vertelden er al over. Het werd al voorspeld. De uitverkorenen geloofden erin. De avonturensaga gaat verder. Ga weer samen met Wilbur, Ivo, Nate en Critter op een klassiek point-and-click-avontuur in de gevaarlijke wereld Aventasia. Help ze hun lotsbestemming te vervullen. Een nog onbekende lotsbestemming.