The Longest Five Minutes
Onze held staat oog in oog met de oorsprong van alle kwaad, de Demon King, maar verliest ineens al zijn herinneringen aan zijn avontuur. Hij probeert zijn dierbare herinneringen te herwinnen voordat het te laat is, maar de Demon King staat onverzettelijk voor hem! Wat zal er gebeuren tijdens de langste vijf minuten van zijn leven?