De kwaadaardige tovenaar Ahriman werd ooit gevangengenomen door de helden van een vorig tijdperk, en hij wordt nu opgeroepen door duistere krachten. Zijn legers dreigen het vredige land van Shanadar met de grond gelijk te maken. Kruip in de huid van de prins van het koninkrijk, verzamel krachtige bondgenoten en versla samen Ahrimans leger in dit klassieke, Japanse RPG-avontuur.