De boosaardige Dr. Eggman (alias Dr. Robotnik) heeft een machine gebouwd die de arme mensen van Beanville in machines verandert, maar je kunt winnen door samen te werken! In dit kleurrijke puzzelspel help je de bonen door ze in groepen van vier gelijke kleuren te zetten, zodat ze bij elkaar kunnen blijven en aan het noodlot kunnen ontsnappen!