Het vredige koninkrijk Cypress is overhoop gehaald door de corrupte ambitie van de slechte koning Iom. Het land wordt overspoeld door terreur, Kasteel Cypress wordt beroofd en het magische Zwaard van Hajya wordt gestolen!