Sonic Drift 2
Laat je motor ronken en zet je schrap voor de race van je leven! Kies uit zeven geliefde Sonic-personages, waaronder Sonic, Knuckles en Dr. Eggman (ofwel Dr. Robotnik) en race als eerste over de finish. Gebruik de speciale vaardigheden van je coureur om een voorsprong te krijgen op de rest en win de beroemde Chaos Emeralds!