Ga een tandje hoger met Sonic the Hedgehog! In dit spel, dat oorspronkelijk is uitgebracht voor de Game Gear, snel je als Sonic door zones en bevrijd je dieren uit hun mechanische gevangenissen met allesverwoestende wervelaanvallen! Baan je een weg door zes superuitdagende zones en versla alle machines van Dr. Eggman (alias Dr. Robotnik) om zijn boosaardige plannen te dwarsbomen!