Contra III The Alien Wars
Het is het jaar 2636, de buitenaardse oorlog raast maar door, en het is aan twee soldaten, Jimbo en Sully, om de invasie te stoppen. In deze VS-versie van de Super NES-klassieker kun je alleen of samen met een vriend strijden in zes levels met non-stop run-and-gun actie.