Dankzij Virtual Console keert deze lieflijke Super NES-klassieker terug! Bestuur de krachtige gevechtsvliegtuigen TwinBee en WinBee, en bind de strijd aan met het Donguri-leger.
Doorkruis zeven levels in je eentje of tegelijkertijd met een vriend en versla de strijdmacht van de kwaadaardige Dr Mardock. Verzamel gekleurde bellen om jezelf te versterken. Schiet op de bellen om hun kleur en effect te veranderen.
Twee spelers kunnen elkaar helpen door bijvoorbeeld energie te delen wanneer een speler bijna geen energie meer heeft. Ook kan een speler weg worden geworpen om meerdere vijanden in een keer te verslaan!