Een flipperkastgame met realistische flipperkastactie en buitengewone 'biomechanische' graphics. Deze game is compleet met een functie om de machine een duw te geven, en geeft je het gevoel dat je met een echte flipperkast speelt.
Extra ballen en bonuspunten zijn de sleutels om de hoogste scores te behalen! Doe allerlei trucjes terwijl je geniet van intense flipperkastactie!