Een actiegame van de oude stempel! De bedoeling is simpel: gebruik je hoofd om vijanden omver te kegelen en baan je een weg naar het volgende gebied! Je loopt schade op als je geraakt wordt door een vijand of een gevaarlijk voorwerp. Probeer te voorkomen dat Bonk een leven verliest! Verorber het vlees dat je onderweg vindt om Bonk twee niveaus sterker te maken en hem te laten transformeren. Klop vervolgens met Bonks hoofd op de grond om een krachtige explosie te ontketenen, die de grond doet schudden en vijanden verdooft! Maak kennis met de kracht van Bonk! Maak kennis met zijn keiharde hoofd! De game zit boordevol extra's en verborgen gebieden. En, zoals dat hoort bij een grootse actiegame, kun je rekenen op spectaculaire eindbaasgevechten!