Je vijanden willen Zaggart The Dark One, opgesloten is onder de zes continenten van Mistral, tot leven wekken. Je kruipt in de huid van Landis, nazaat van Dyu, om ze te stoppen.
Neem het op tegen vuurspugende zeeslangen, gigantisch insecten en andere vijanden. Of je nu op een razend tempo aan het knallen bent of het kasteel van een eindbaas probeert binnen te sluipen, de intensiteit van Lords of Thunder zal je omverblazen.