Necromancer is een horror-RPG die oorspronkelijk is uitgebracht in 1988. Jij bent een held die eropuit trekt met twee reisgenoten om het zwaard des onheils Necromancer te vinden en de kwaadaardige macht te verslaan die het koninkrijk Ishmaelia bedreigt.
Versla vijanden om sterker te worden en reis door het land om informatie te verzamelen over Necromancer, het zwaard des onheils.
In het kasteel aan het begin van de game krijg je de mogelijkheid om uit vijf kandidaten twee reisgenoten te kiezen. Iedere reisgenoot beschikt over andere vaardigheden, dus denk goed na over je keuze en over hoe je hun specialiteiten het beste gebruikt.
De moeilijkheidsgraad van deze game is relatief hoog, wat garant staat voor een lange, uitdagende spelervaring. We hopen dat je veel plezier beleeft in deze fantasiewereld vol spanning en mysterie.
Let op: deze game is alleen beschikbaar in het Japans en wordt daarom aangeraden voor spelers met kennis van deze taal.