Net als het eerste deel heeft deze game een functie om je voortgang op te slaan, het juiste moeilijkheidsniveau en een vlot verhaal waardoor dit een RPG is die echt iedereen kan vermaken. Ervaar de verbeterde graphics en besturing in dit spannende vervolg!