Drie machtige helden hebben in dit klassieke actiespel een appeltje te schillen met de snode Death Adder. Kruip in de huid van een krachtige strijder, een vrouwelijke Amazone of een imposante dwerg, en vecht je langs Death Adders handlangers. Strijd te voet met je wapens, gebruik magische aanvallen of maak een beestachtig ritje op de rug van angstaanjagende, vuurspuwende draken.