THE KING OF FIGHTERS '96
Dit is de derde uitgave van de “The King of Fighters” vechtspellenreeks. Het werd uitgegeven in 1996. De KOF reeks biedt een SNL all-star lineup, met personages van spellen zoals “Fatal Fury”, “Ikari Warriors”, “Psycho Soldier” en “Art of Fighting” die met elkaar de strijd aangaan voor de titel van ’s werelds sterkste vechter.