The Last Blade 2, welke werd uitgegeven in 1999, is het vervolg op het vechtspel “The Last Blade”, welke een jaar eerder verscheen. Het gaat verder vanaf het eerste deel en brengt het verhaal van strijden bij de poorten van de hel tot een ware climax. Ditmaal zijn er 16 unieke zwaardvechters waaruit je kunt kiezen. Kies uit 2 zwaardtypes. (Strength en Attack)
Weer de aanvallen van de vijand af met “Repel”. Je kunt ook krachtige speciale moves zoals “Super Secret Slice” en “Hidden Secret Slice”tegengaan met een “Sublime Slash”. Er zijn zelfs nieuwe features zoals Aerial Repels, Aerial Guards en Herstel. Ga de strijd aan op een compleet nieuw niveau!