140 is een uitdagende, minimalistische platformgame met kleurrijke, abstracte graphics. Je hebt gevoel voor ritme nodig om hindernissen te overwinnen op de maat van een levendige maar duistere soundtrack. Het ontwerp van de puzzels en de audiovisuele belevenis vormen samen een uitdagende platformervaring!