3Souls
Ontdek Mustland en de deprimerende cellen van de Moon Prison in 3Souls. 3Souls bestaat uit drie aparte hoofdstukken bestaat.
In deze 2D-puzzel-platformgame gebruiken spelers de unieke functies van de Wii U GamePad om puzzels op te lossen. Met het touchscreen kun je een blik opvangen van de gedachten en gevoelens in de ziel van Nelesa.