6180 the moon
6180 the moon is een platformgame met een unieke gameplay. Maak gebruik van de tv en de Wii U GamePad om enorme sprongen tussen de beide beeldschermen te maken.
Naast de unieke gameplay biedt 6180 the moon een unieke verhaallijn. De zon is verdwenen en de maan gaat op reis om hem te vinden. Gaandeweg kom je levensgevaarlijke levels tegen en kom je tot verhelderende inzichten.