99Seconds
Het verhaal gaat verder waar 99Bullets ophield! Dit keer is het probleem niet het aantal kogels, maar de hoeveelheid tijd die je hebt. In deze spannende retro-actiegame kun je de tijd manipuleren om allerlei gevaren te ontwijken.
Na Black Eye te hebben verslagen, bereikt V-99 een mysterieus gebied met de naam Bit 8, zonder dat hij weet waarom hij de tijd naar zijn hand kan zetten. Er dreigt echter gevaar als er BLACK VECTORS opduiken, mysterieuze wezens die elke indringer in Bit 8 proberen te vernietigen.