Absolutely Unstoppable MineRun
Absolutely Unstoppable MineRun is een uitdagende autorun-platformgame. De lava blijft stijgen en de mijnwerker is op hol geslagen. Je moet halsbrekende toeren uithalen om de uitgang heelhuids te bereiken.