Abyss
Grondstoffen zijn schaars en het voortbestaan van de mensheid hangt aan een zijden draad. In een laatste poging om nieuwe energiebronnen te vinden ontwikkelt de ASAN een biomechanische robot met de naam Nep2no. Deze robot kan afdalen naar grote dieptes om daar op zoek te gaan naar nieuwe energiebronnen. Na een verkenningstocht van vele jaren wordt er een nieuwe energiebron gevonden met de codenaam 'Gaia'.
Het is jouw missie om de diepte in te gaan om Gaia-stenen te vinden. Hiervoor moet je Nep2no besturen door de zwaartekracht te overwinnen, en de duisternis verdrijven met een licht dat geleidelijk zwakker wordt.