Beleef een strijd van epische proporties!
Alphadia Genesis is een rijk en complex verhaal dat draait om Fray, een lid van het lokale gilde, en de ridder Coroner. Terwijl hun reis zich voortzet en tegenstrijdige nationale belangen op de voorgrond treden, wordt duidelijk dat beiden hun best zullen moeten doen om hun relatie te redden wanneer donkere wolken zich samenpakken.