Aqua Moto Racing Utopia
Ervaar hoge snelheden en zenuwslopende spanning in een wereld vol raceplezier met krachtige watervoertuigen op golven die zo geweldig zijn dat je ze moet voelen om het te geloven. Verken en ontdek geheime doorgangen in fantastische exotische locaties zoals het amazonegebied, de tropen, Griekenland en een mangrovemoeras. Een perfecte landing in een smal kanaal tovert gegarandeerd een glimlach op je gezicht!
Begin in je eentje een carrière door deel te nemen aan kampioenschappen en gebruik je almaar beter wordende vaardigheden en inkomsten om door te gaan tot je wereldkampioen bent. Speel samen met je vrienden via split screen en lach ze uit als je net voor de finishlijn aan ze voorbijraast. Speel krachtige nieuwe watervoertuigen vrij en leer te stunten als een kampioen in freestyle-toernooien.