Armikrog
Armikrog is een unieke avonturengame van de makers van Earthworm Jim en The Neverhood. De beelden uit de game bestaan uit stop-motion-animaties van klei. Door op verkenning te gaan en puzzels op te lossen kun je geheimen ontrafelen van een fort waarin Tommynaut en zijn blinde, buitenaardse, pratende hond Beak-Beak gevangen worden gehouden.