Een keiharde vechtgame voor 1-4 spelers met... eekhoorns?!
Armored ACORNs: Action Squirrel Squad geeft je de kans om klassieke vechtactie te beleven op de Wii U! Speel met vier eekhoors die zijn uitgerust met een paar gloednieuwe robots. Het doel van dit doldwaze avontuur? Je vrienden redden van een boosaardige kat!
Speel met onder andere eekhoorns, robots en voertuigen in dit retroavontuur! Vergeet ook niet om de Armored Mode te gebruiken. Dat is een speciale eigenschap die eekhoorns kunnen gebruiken als het ze te heet onder de voeten wordt!
Maak kennis met grappige filmpjes en knotsgekke dialogen waarin je de helden Flapjack, Foxglove, Nitelite en Pothole leert kennen. Deze onverschrokken knaagdieren moeten zich een weg knokken door grotten, bossen en steden!