Art Academy: SketchPad
Art Academy: SketchPad is een uitgebreide teken-applicatie waar iedereen van kan genieten - van beginners tot experts van alle leeftijden. Wees creatief met realistische besturing met stylus en touchscreen.
De hulpmiddelen die je krijgt aangereikt, maken een zeer hoog niveau van details mogelijk. De grote verscheidenheid aan potloden, kleurpotloden en pastelkrijt werken net als de echte materialen - met extra mogelijkheden om je ervaring te verrijken.
Gebruik een afbeelding uit het bestand, of wat je maar wilt, als onderwerp om naar hartenlust kunstwerken te produceren. Als je klaar bent, kun je je creatie meteen op Miiverse posten!