Beatbuddy
Prins Maestro heeft een vilein plan bedacht om alle muziek in de wereld te stelen. Je zult Beatbuddy moeten bijstaan en de hulp moeten inroepen van je melodieuze makkers Clef, Treble en Quaver om Symphonia te redden.
De game is voorzien van een originele soundtrack met nummers van bekende artiesten onder wie de Grammy-winnaar Austin Wintory. In Beatbuddy vormt de soundtrack de sleutel tot het unieke onderwateruniversum waarin de game zich afspeelt.