Spreid je vleugels en ontdek het luchtruim!
Deze vrolijke Nintendo 3DS-game is nu uit voor de Wii U! Vlieg langs boomtoppen, struiken en boze bijen en haal spectaculaire toeren uit. Verzamel bonussen en voltooi uitdagingen om je score te verbeteren en suis met de snelheid van het licht op de opzwepende muziek door de lucht!
Nodig vrienden uit en begin een Bird Mania Party! Vorm een team met een vriend en ga samen uitdagingen aan of race met wel vijf spelers voor de topscore in de wedstrijdstand.