Bombing Bastards
Bommen los! Blaas talloze irritante monsters op in 30 doolhoven! Versla bonkige eindbazen in heroïsche confrontaties. Speel genadeloze gevechten in je eentje of met maximaal vijf spelers en maak een hilarische reis met de grappige Dr. Wallow om het heelal te veroveren in deze explosieve speelhalgame!
Er is ook een grappige singleplayerstand waarin je de grappige Dr. Wallow helpt om de monsters te verslaan en de heerser van het heelal te worden. Verder is er een spelstand voor één tot vijf spelers waarvoor de Wii U GamePad, Wii-afstandsbedieningen, de Wii U-controller Pro en/of de Traditionele Controller gebruikt kunnen worden. Je kunt ook tien minuten aan geluidsfragmenten van Dr. Wallow beluisteren, die ingesproken zijn door David Goldfarb , evenals zeven klassieke muziekstukken, bewerkt door Samuel Safa.