COLOR BOMBS is het meest chaotische kettingreactiespel ooit! Richt met de richtingsstick, kies strategisch je plek en druk op de A-knop om de COLOR BOMBS te vangen in de juiste volgorde. Dankzij de zestig levels met verschillende moeilijkheidsniveaus is COLOR BOMBS de perfecte game voor zowel gelegenheidsspelers als doorgewinterde gamers!