Beweeg de stylus over het scherm om taarten in stukken te snijden, zoals een echte ninja.
Cake Ninja 3: The Legend Continues is het vervolg op het uiterst populaire Cake Ninja.
Beweeg de stylus over het scherm om taarten in stukken te snijden, zoals een echte ninja.