Chariot is een humoristisch platformspel waarin een dappere prinses en haar verloofde een lijkkoets rondzeulen door grotten, terwijl ze rovers van zich afhouden en schatten verzamelen. Ze zijn op zoek naar een tombe boordevol goud voor het lichaam van de overleden koning. Maar Zijne Majesteit kan zijn klep niet houden...
Chariot is een ware uitdaging voor je coördinatievermogen en je gave om puzzels op te lossen. Door samen te werken kun je allerlei nieuwe mogelijkheden ontdekken.