Chasing Dead
Uit nieuwsgierigheid en angst voor de tweede aarde worden er verschillende missies opgezet om contact te leggen met het nieuwe hemellichaam. NASA en het Amerikaanse leger hebben een team van agenten, astronauten en wetenschappers 1.500.000 km door de ruimte laten reizen, maar een paar uur na hun aankomst wordt alle communicatie verbroken. Jij speelt als de marinier Jake, die op een missie wordt gestuurd om de research en data te verzamelen die mogelijk is achtergelaten door het oorspronkelijke onderzoeksteam toen ze tegen vijandelijke eenheden vochten. Als Jake moet je de met zombies bezaaide planeet doorkruisen en het opnemen tegen hordes ondoden, vreselijke mutanten en krankzinnige soldaten.