Citadale - The Legends Trilogy
Citadale - The Legends Trilogy omvat alle drie de hoofdstukken van Citadale. Volg de belevenissen van Sonja Dorleac. Er zijn talrijke levels die je kunt verkennen en verborgen schatten die kunt ontdekken. Als je het oorspronkelijke Citadale leuk vond, dan zul je deze trilogie verslinden!