En ze leefden nog lang en ongelukkig. Zo begint het. De Orb duikt weer op en de klassieke personages keren terug, zoals Kobbler met zijn manie en Princess met haar oneindige verveling. Je kunt erop wachten tot onze held Bob weer op het toneel verschijnt om chaos in de orde te brengen. Drie partijen strijden om de macht en de toekomst van Cloudberry Kingdom staat op het spel. Wat zal er gebeuren met Bob, de voormalige held in ruste? Zal Princess hem haar liefde schenken als hij haar nog één keer redt? Is ware liefde genoeg om Kobbler tegen te houden en de kracht van de Orb te weerstaan?