Don't Starve: Giant Edition is een overlevingsgame in de wildernis zonder compromissen en vol met wetenschap en magie.
Jij bent Wilson, een onverschrokken man van de wetenschap die gevangen is genomen door een demon en naar een mysterieuze, wilde wereld is gebracht. Wilson moet leren om zijn omgeving en de inwoners ervan te gebruiken als hij ooit hoopt te ontsnappen en zijn weg naar huis te vinden.
Don't Starve: Giant Edition combineert de originele Don’t Starve-game met het uitbreidingspakket Reign of Giants waarin nieuwe personages, seizoenen, wezens, biomen en andere uitdagingen worden toegevoegd aan Don't Starve.