Dracula's Legacy
Isabella wordt geplaagd door angstaanjagende dromen over haar vergeten verleden. Samen met haar verloofde reist ze naar een oud spookstadje. Die nederzetting is de enige aanwijzing die ze heeft weten op te diepen uit de nevelen van haar geheugen.
Aan het begin van hun gevaarlijke reis wordt het tweetal aangevallen door een bloeddorstig wezen. Isabella kan ontkomen door de catacomben onder het stadje in te vluchten, waar dodelijke vampiers op de loer liggen. Help Isabella om een uitweg te vinden, de geheimzinnige stad der verloren zielen te vinden en haar verloofde te redden.
Ga op zoek naar aanwijzingen, los complexe puzzels op en verken kleurrijke locaties in Dracula's Legacy.