DuckTales: Remastered
DuckTales: Remastered bevat spannende nieuwe functies zoals Dagoberts Geldpakhuis – een volledig nieuw gebied waar je kunt bijhouden hoeveel geld je in het spel hebt verzameld. En natuurlijk kun je ook letterlijk in het geld zwemmen! Stort je in gedurfde avonturen in de ultieme versie van een geliefd NES-spel, DuckTales: Remastered op de Wii U.