Gear Gauntlet is een grappige 2D-actiegame die je geduld voortdurend op de proef stelt. Speel steeds moeilijkere levels waarin je de gekste capriolen moet uithalen om te overleven. Gebruik je reflexen om door de gekleurde hindernissen heen te beuken en een plaatsje in de ranglijsten te verdienen.* Ondanks de prachtige artwork en soundtrack zal deze game je tot razernij drijven, maar probeer rustig te blijven.