Grumpy Reaper
Grumpy Reaper is een game in speelhalstijl met verschillende spelstanden waarin je je behendigheid op de proef kunt stellen.
De kleindochter van de Dood heeft de sleutels van de onderwereld gestolen en laat de demonen vrij in onze wereld. Kruip in de huid van Grumpy, maai het gras en zoek de verloren sleutels om de Dood te helpen in verschillende levels.
Je staat er niet alleen voor! Tover je grasmaaier om in een dodelijk wapen dat je tegen de monsters kunt inzetten. Gebruik tornado’s, verander in een zombie, gebruik een harnas om te overleven en herstel de orde... als je kunt.