Guac' a Mole
Om ietsje langer te overleven, en een hoge score te halen, moet je roteren! Als je dat goed doet, raken de meteoren namelijk niet jou, maar de mutanten die vanuit je binnenste naar buiten kruipen.
Terwijl je daarmee bezig bent, kun je genieten van het prachtige, handgetekende universum dat je omgeeft, en luisteren naar de verslingerende, retro-stijl muziek. Tenminste, als je daar nog puf voor hebt, zo tussen de meteoorinslagen door.