Hot Rod Racer
Op een dag besluit je om naam te maken in deze race, maar er is één probleem: je neemt weliswaar deel aan de race, maar je scheurt de verkeerde kant op. Kies je voertuig, verf het in je eigen kleuren en kies upgrades. Ontdek hoe ver je komt op de Infinitrack. Dit is Hot Rod Racer!