I C REDD
In I C REDD ga je door een eindeloze tunnel, terwijl je tegemoetkomende obstakels ontwijkt. Ga snel naar links of rechts om te vermijden dat je geraakt wordt en verdien gaandeweg punten. Deel je voortgang met familie en vrienden om te zien wie de hoogste score kan behalen! Oneindig plezier voor iedereen!