Ontdek geweldige gameplay waarbij je alle vrijheid hebt. Vlieg naar de tropen en vervoer vracht tussen twaalf exotische eilanden in meer dan 100 spannende missies. Alleen de dapperste piloten zullen de winstgevende maar illegale missies van schimmige opdrachtgevers aannemen.