Koi DX
Koi DX biedt een rustgevende en betoverende ervaring. Als koikarper die van zijn eigenaar is gescheiden, maak je een reis waarop je jezelf beter leert kennen. Alleen jij kunt het water reinigen dat door de mensheid is vervuild.
In ieder level kom je puzzelstukjes tegen. Als je die verzamelt, kom je meer te weten over het verhaal achter het level.